Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Helgen

Vi va på universeumet i Göteborg i lördags. Det va en jätte mysig utflykt men blev allt lite besviken. Trodde dom skulle ha mer reptiler än vad dom hade. Dom hade bara ett litet rum med dödliga skönheter men det va typ det enda vilket gjorde mig mycket besviken. Va ju reptilerna jag hade sett fram imot mest att få se. Man gick i alla gånar och vad man än såg va fisk, åter fisk och fiskar. En o annan haj fanns det. Nästa utflykt ska vi åka till Borås djurpark. Det är nog 100 ggr roligare. Det bästa med lördagen va att jag fick vara med dom jag älskar mest. Andreas och Leja, tack för en underbar dag!




Min dotter måste vara världens smartaste 8 månaders bebis. Hon gick in på nätet och beställde 2 biljetter till Lady Gaga i Malmö till sin mamma. =D kan bara säga att jag blev så glad! Tack älskade Leja (och Andreas) ;)
Konsären är i November och det ska verkligen bli så jäkla roligt.

Senare idag eller i morgon kommer det upp en liten video på nytillskåttet. Kolla gärna ;)

Inlägget skrevs: 2010-05-31 @ 10:09:54





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: