Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Mitt lilla hjärta

Våran lilla tjej är sjuk idag. Blev väldigt förkyld igårkväll och vaknade inatt av en näsa som va helt igentäppt. Hon har haft en jätte jobbig natt. Idag känns hon varm och jag anar lite feber men hon har fått alvedon och hon vill mest sova idag. Stackars lilla Leja.
Igår när hon vaknade va hon så ledsen, hon skrek! Antagligen fick hon panik av att hon inte kunde andas normalt. Hon fick näsdroppar och sen somnade hon på mitt bröst. Jag la ner henne i sin säng då sov hon en stund till sen va det igång igen. Jag blir så otroligt ledsen när hon är ledsen. Jag önskar jag kunde göra så att allt blir bra igen. Hon ska inte behöva må dåligt, gör mig sjuk istället.
Vet att det låter töntigt, men så tänker jag.

Inlägget skrevs: 2010-05-04 @ 15:28:35





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: