Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Djur = Mitt största intresse

Nova är verkligen en riktig sötnos!! Varje gång jag öppnar på kvällen för att slänga in mat så blir hon nyfiken och ska försöka rymma. Brukar ibland hålla handen framför henne då kryper hon upp och klättrar upp på axeln. Ibland ligger hon kvar men ibland ska hon ta sig ennu längre! Idag la hon sig på mina bröst och blundade ett slag. tängte väll hon skulle ta en vilopaus på min varma hud.  hihi gud vad tråkigt det skulle vara utan alla mina djur! Skulle jag inte få ha dom vet jag inte vad jag skulle göra?! Dom betyder verkligen så mycket för mig. Men mest betyder Leja såklart.

Man märker dessutom att Leja tycker det är minst lika kul, hon kommer nog bli som jag, vilja ha ett eget litet zoo. Då är man hemma!
Helst skulle jag vilja ha fler reptiler men som det ser ut nu finns inte platsen =( När vi köper hus en gång i tiden ska vi köpa hus med en liten stuga, gissa vad de ska bli?! hihi reptilhus såklart.

Inlägget skrevs: 2010-05-21 @ 21:32:20





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: