Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Chokladcigg....

Har länge funderat över hur i helskotta dom kan/får sälja choklad cigaretter!? Jag kommer ihåg när jag va liten att jag köpte det när man va på godisfabriken.  Man gick ju runt och lossades att man rökte. Varför säljer man skiten?! Barnen blir ju inte mindre taggade på att börja röka?

Jag personligen skulle inte vilja att Leja gick runt med ett ciggpaket i sin godispåse.

Har faktisgt inte tänkt på det förrens nu... Helsjukt!

Inlägget skrevs: 2010-05-08 @ 18:10:29

Jenny skrev:

Håller med dig!! Mina barn får inte köpa det för mig heller. Tycker idén är vansinnig!!! Men jag kan tyvärr inte påverka allt dom köper då dom inte är här jämt. Så dom har kommit hem med det ngr gånger och det gör mig tokigt för det är skit godis!! Choklad finns i mycket bättre former. Dom är ju inte ens goda!



2010-05-10 @ 10:47:26
URL: http://jensansblogg.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: