Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

11/05 - 10

I natt drömde jag att vi hade ägg. När jag vaknade i morse så va jag bara tvungen att springa till terrariet direkt för att kolla. Jag kikade in i terrariet utan att öppna, då ser jag Nova i en fuktgrotta
(hon brukar annars aldrig ligga där)
 Jag blev super glad! öppnade lite försiktigt och lyfte sedan på locket. Där låg hon, från att ha vart jätte tjock till att nu vara smal och tunn, med ett litet ägg bredvid sig. Jag tog ägget och la i äggkläckaren.

Nu för bara en liten stund sedan kollade jag igen. Lyfte på locket och kikade runt i fuktlådan, vad ligger inte där? längst ner, flitigt gömt under mossan. Ett ägg till!! Nu har vi två ägg i kläckaren och jag hoppas att dom är berfuktade!! Kollade inte denna gången.. hur som helst så får vi se om några veckor om det växer små gecko bebisar där i. Nova är absolut värd en pinkie nu! <3 Duktig flicka!! ;)



Inlägget skrevs: 2010-05-11 @ 17:09:31





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: