Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

R.I.P Trullsa

Jag har vart deppig de två senaste dagarna.. är så fruktansvärt ledsen. Trullsa mammas katt fick somna in idag kl 15.00. Det va jag och Andreas som hämtade henne när hon va liten bebis! Hon är syster med våran katt, hon bodde hos mig först men sedan när jag flyttade fick mamma ta över henne. Hon va en underbart söt kisse! Kommer ihåg när hon hade flyttat till mamma och jag kom några daga efter så sprang hon fram till mig ställde sig vid fötterna och skrek precis som om hon saknat mig. Våran lilla underbara Trullsa blev påkörd, fanns inte mycket annat att göra än att låta henne gå. Höll på börja gråta idag när vi åkte hem från skolan.

 



Inlägget skrevs: 2010-03-22 @ 19:58:23





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: