Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

14 Mars

Ikväll har Madde & Gabriel vart här och kollat på mello med mig och Andreas. Super trevligt! Sen såg vi filmen som va på kanal 5?? Den va INTE bra... BUUU säger jag.

Vann rätt låt? Vad tycker ni? Frågar ni mig så säger jag bara ABSOLUT! Hejjat på henne sedan första gången jag hörde den underbara låten, hennes goa röst gör att man blir helt galen. Vill me kunna sjunga som hon.

Leja har vart sjuk de senaste 2 dagarna. Hon bajsar heela tiden, eftersom att hon gör det så har hon nu blivit illröd i rumpan, vi smörjer och smörjer hon får ligga utan blöja nu nästan hela tiden. Varje gång hon bajsar så gråter hon för att det gör ont antagligen. Vi ringde barn akuten och dom sa att vi inte skulle göra något.. det va tydligen normalt att bebisar får sånt här att dom bajsar hela tiden. Hon hade nog lite feber idag och igår med. Hon fick alvedon nu innan vi la henne och än så länge sover hon jätte bra. Inatt är det inte min natt, men blir det för jobbigt så hjälper jag ju självklart till.

Jag sitter just nu och gäspar ihjäl mig.. är så trött att ögonen mina bara rinner och svider... skit jobbigt. Men kan inte lägga mig än för Sessa är ute (katten) Måste vänta tills hon är tillbaka. Är hon inte tillbaka om en stund så skickar jag ut Andreas i jakt på henne hihi. Hon får ju igentligen inte gå ut nu för hon har inte fått P-Piller, men snabb som hon är så sticker hon snabbt som blixten ut genom dörren och iväg, man ser lixom bara en gul svans svisha förbi. *suck* kattjäkel.. =/

I morgon blir en slappardag! Jag har min sovmorgon i morgon, guuuuuud vad skönt! Ska sova läänge!

Nä nu blir det sängen... eller nej just de, Sessa är ju ute.. fan=( ajja... NATTI NATTI!!

/Frida

Inlägget skrevs: 2010-03-14 @ 01:09:21





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: