Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

8 Februari

Leja har vart hos sprut-tanten idag, hon va lugn o fin på första sprutan, men den andra blev hon så ledsen att jag nästan själv började gråta. Andreas fick hålla henne när sprutan togs så får mamma ta henne efteråt och trösta. Hon skrek! Det lät verkligen på henne hur ont det gjorde. Jag blev själv ledsen och medlidande.

Efteråt gick vi till Konsum och köpte belöning, fruktpurè! Idag va hon så trött när vi kom hem så hon åt bara sen somnade hon, sover än. måste väcka henne nu snart så hon får äta igen och gå lägga sig i sin säng. Är aldrig svårt att lägga henne på kvällarna. Ibland kan hon va lite övertrött då tar det lite längre tid att somna, hon vrider och vänder på sig ett tag, sedan somnar hon så gott och sover hela natten.

Jag passade sedan på att göra lite glass! =) blev vanlij och geisha-choklad. Hoppas det blir gott!







Inlägget skrevs: 2010-02-08 @ 20:15:30

Bellezza skrev:

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram



2010-02-08 @ 20:32:27

Frida skrev:

Jag läser gärna din blogg! Men det finns ingen webbadress.. vet inte vart jag ska gå in.. =/



2010-02-08 @ 21:05:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: