Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Eftermiddag

Leja har vart så underbar de senaste dagarna! Va nog sprutan som gjorde henne tvär tror jag. Nu är hon sig själv igen lagom till min lediga vecka =) Underbart.

Hon är jätte nära att kunna sitta helt själv, kommer inte dröja länge innan hon chockar oss och springer iväg och skriker "NO HANDS" herrejisses vad fort tiden går.
Idag blir hon 5 månader, om en månad är hon ett halvår!! inte klokt!!



Hon ska bara ligga på mage när hon är på golvet, hon kämpar o kämpar för att komma runt, gör hon inte det blir hon jätte sur o gnäller, men då brukar få få mer kraft när hon är arg så då går det galant! När hon sedan ligger på magen ser hon ut som en babySäl med kravlande armar och ben som sprattlar hej vilt.

Usch... längtar till att hitta på något med Andreas, BARA jag och Andreas. Frågan är vad man ska göra!? Bio går ju fet bort!! Sitta i ett mörkt rum och hålla käfft i nästan 2 timmar är inget för mig. Då hyr jag heldre en film och sitter hemma och myser ostört och bara umgås. Men ska vi göra något vill jag göra något som är värt att göra... men frågan är vad? Hoppas vi kommer på något. Han ska ju fiska i helgen igen så det kanske inte blir något alls. Isåfall får man väll göra något ihop en annan dag. Är trött på att ALDRIG göra något. Man är hemma går till skolan sover och allt om igen. trött trött trött!!!

Jag är så mätt, vräkt i oss kycklingsallad. Det va jätte gott men tomat och gurka fattades... Har man inte ätit en matbit på nästan en vecka är allt gott, tillomed gröna salladsblad!
Nu får vi se vad dagen bjuder på. Hade tänkt att ställa mig på min träningsmaskin en stund senare o svettas och få kramp i hela kroppen, sedan kommer jag ramla av och flåsa som en elefant som ska föda.. fy fan vilken syn! haha.

puss o kram

Inlägget skrevs: 2010-02-15 @ 16:10:02





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: