Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Mamma har precis åkt hem

Mamma har vart här idag och firat min dag. Tänkte lägga ut bilder från dagen.



Våra älsklingar! <3







Mys-stund med mormor


Min älskling, som jag älskar så sjukt jäkla mycket! <3



Hera fick fika på godis =)


Av mamma fick jag 4 st muggar och sängkläder. Verkligen precis vad jag ville ha =)

Tack alla för mysiga dagar, ni har verkligen fått mig att känna mig speciell.

Inlägget skrevs: 2010-02-19 @ 18:03:19

veronica skrev:

Å vilka mysiga bilder på Hera och Leja! Hera verkar vara så snäll mot Leja :) Gulligt!



Kram virre



innanformurarna.blogg.se





2010-02-19 @ 20:08:25

veronica skrev:

tack :) Ja visst får du lägga till mig. Då lägger jag till dig med. Vi bor ju trots allt i samma lilla by ;) hehe.

kram



2010-02-19 @ 22:34:20




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: