Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

19 Februari

För det första ska jag hälsa til alla er som kommenterar med: hej besök min blogg! Så har ni antagligen lagt in eran blogg adress på URL saken är den att era adresser visas inte där. ni får skriva eran adress på kommentaren om ni vill göra reklam för era bloggar här. Är lite irreterande...

Sitter och väntar på att mamma ska komma och fika. Hon hade nog en present med sig! =) spännande, tror nog jag vet redan vad det är. Ska jag gissa.... Sängkläder. Jag hoppas att det är det för det är något som vi behöver nu efter alla flyttar. Det försvinner rätt lätt.

Leja har precis somnat nu, hon va jätte trött. vaknade kl 06.00 idag på morgonen och höll tal för hela gatan. Är bäst att prata så högt man kan annars hör dom sovande inte att man är vaken =) Hon somnade efter välling frukost runt 07.00 och sov till 09.00 nått då va Andreas gullig och tog henne så jag fick ligga xtra länge. Iofs så vill jag gå upp tidigt, destå tigigare jag går upp på morgonen destu piggare är jag på dan, konstigt nog. Så skulle det INTE va för ett år sedan direkt... men det är ju bra.

Igår fick Leja testa att sitta i en gåstol vi fick låna av Antonia. Det va jätte kul, och man kunde ta sig fram! Men det gick mest bakåt... den är lite lite för hög än, även om man sänkte den till det lägsta. Hon är ju kanske lite liten än, men det va kul o testa.



Leja kommer väll sova en halvtimme som högst nu sen ska hon få gröt. första gången hon smakar på gröt så det ska bli spännande.

Hoppas ni får en bra dag allihopa! kram på er

Inlägget skrevs: 2010-02-19 @ 12:32:18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: