Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

11 Februari

Huvudvärk och trött!  Va precis att man orkade gå upp idag, till slut drog jag mig i örat och tvingade mig upp. Leja ska nog se hur länge hon klarar av att vara vaken. Varför sova? Hon har nog haft lite ont i magen i natt, men hon lugnade ner sig och har istället legat bredvid mig och lekt med mitt ansikte. Fick en o annan smäll, höga skratt och lite grin imellanåt.

Äter inte mat längre. äter pulver + vatten. Naturdiet/Nutrilette än så lnge går det sådär.. vet sisst jag åt det gick ner flera cm av midjan, allt försvann på en månad!! Men då åt jag bara Nutrilette och ibland en go sallad på dan. Men nu ska jag gå från skolan varje  dag! och sedan ska jag försöka gå en längre promenad med hunden. Jag SKA kunna gå i bikini i sommar! vill kunna bada med min dotter! vill känna mig vacker för en gångs skull! Vill att Andreas ska kunna se på mig och tänka att jag har en fin kropp.

Hej då fett Frida! Välkommen snygg Frida! ;)



Nu ska jag äta frukost =) Hej svejs.

Inlägget skrevs: 2010-02-11 @ 07:24:21





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: