Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

8 Augusti

Hade en hemsk dröm inatt. Jag satt på golvet och lekte med Leja, då det knackade på dörren. Jag gick och öppnade och där stod ett gammalt par. Gubben hade en brun mocka kavaj med en brun slips och en vit skjorta. Gumman hade en klänning som hade lila och gula blommor, håret va uppsatt i en knut långt upp på huvudet. Hon hade glasögon, de va rätt stora med röda bågar. Ingen av dom hade skor.

Mannen började prata och sa något liknande som så här: "Hej! Mitt namn är Borg, detta är min fru. Vi är här för att hämta Leja. Hon skulle bo här 1 år medans min fru låg på sjukhus. Nu är hon frisk och vi är här för att ta vårat barn." 

Jag blev helt kall i kroppen! "Nej det kan inte stämma, Leja är vårat barn! Ingen har sagt något om att hon ska flytta - Det är jag som fött henne!! Hon är min!" Dom tog sig in och tog Leja under armen och sprang ut.

Kan inte förklara hur jag kände mig. Jag grät, tror jag grät högt. La mig ner på vägen här utanför och bara skrek. Det sista jag såg av Leja innan hon försvann bakom hörnet va hennes ögon, tårarna hade runnit ner för hennes kind. Innan hon slängdes in i bilen hörde jag henne skrika "Mamma!" Resten av gatan va helt tom av människor, fanns ingen som kunde hjälpa mig.

Vaknade helt blöt av svett! hade svårt att andas och sov resten av natten med lampan tänd.

Inlägget skrevs: 2010-08-08 @ 10:45:40





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: