Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Mitten av April

Leja har verkligen visat vad hon kan. Varje dag lär hon sig något nytt och nu det senaste har hon lärt sig att springa runt i gå stolen. Hon har en otrolig styrka i benen så hon kommer nog kunna gå till sommaren. Visst är det kul, men det blir mer spring för oss. Fast det har inte jag något imot.



Säger ni att kamphundar inte funkar med barn? haha då har ni verkligen fel! Våran kamphund är en perfekt barnvakt till Leja. Såklart lämnas dom aldrig själva, men Hera är så försiktig mot Leja. Självklart kommer Leja få lära sig att en hund är en hund, ingen leksak.



" Så här gör man me hunden om hon stressar. Lägg henne på golvet och håll kvar tills han/hon är lugn. "




Vad tror ni? Ser det ut att kunna bli framtidens kvinnliga Ceasar Millan av henne? Hihi, hoppas de.. skulle vara perfekt. Redan som bebis får hon kamphunden att ligga på sidan på golvet och slappna av. Duktig tös!

Nu ska lilla Lejon få mat.

Hejsvejs.


Inlägget skrevs: 2010-04-20 @ 13:51:04





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: