Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

9 September

Idag är dagen vi träffades jag och Andreas. Det är våran  3-års dag <3 Känns som jag känt Andreas hela mitt liv.
Är så glad att just jag får dela ditt ditt liv och dina dagar. Du betyder allt för mig och jag hoppas vi kommer dela varandras liv livet ut.

Nu väntar vi vårat första barn ihop, vi ska för första gången bli föräldrar. Du kommer bli en bra far, den bästa far. Det vet jag!
  Skulle inte kunna tänka mig någon annan till mitt barn, ingen som passar mig bättre än
 du.

Får se vad dagen har att erbjuda, bara jag får vara med dig så kommer den vara underbar, precis som alla dagar med dig!



Älskar dig!

/F

Inlägget skrevs: 2009-09-09 @ 10:18:47

Jeanette skrev:

Hej. Kikade in här en sväng och såg att vi ska ha bebis typ samtidigt =) Vilket bf datum har du? Vilken underbar hund, va e det för ras? Pitbull? Jag älskar nämligen pitbull =)



2009-09-09 @ 12:34:55
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Jeanette skrev:

Jag mår bra men har förvärkar så gott som varje dag.. Och en väldig foglossning i vänster ljumske och bäcken.. Men snart e det över. Jag har haft en riktig dröm graviditet, jag har mått jätte bra =) Hur känner du dej? Å e det en amstaff?? De e ju underbara =)



2009-09-09 @ 17:41:05
URL: http://tattoochick.blogspot.com

hanna skrev:

åååh vilken fin hund ni har... va e d för ras?? amstaff lr liknande?? vi har precis köpt en amstaff/rottis i samma färg typ... å läste ditt vatten gått vilken lyx själv har jag 11dagar kvar å d känns som evigheter... lycka till med allt



2009-09-14 @ 19:18:42
URL: http://knasgravid.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: