Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

11 September

Nu är det bara två dagar kvar till beräknat datum. Börjar bli smått nervös.. är lite rädd att spricka för mycket.
Igårkväll hade jag värkar tror jag, det gjorde sjukt jävla ont och tänk då hur ont det kommer göra när det sätter igång på riktigt!! =/ Andreas blev nog lite orolig hur det va med mig, han visste nog inte riktigt hur han skulle va eller vad han skulle göra.. stackarn =(

a på mvc idag och alla värden är som förut helt perfekta. det fick jag mycket beröm för.H*n hade sjunkt en hel del, hon förstod arför jag hade så ont som jag har i bäckenbotten. Hjärtljuden ligger på som förut mellan 140-155 ca.
Hela tiden frågar folk hur det går. Det är kul för då vet man att folk bryr sig och tycker det är spännande =) alltid kul att veta =)

Hoppas något händer inatt, känns som om något skulle kunne hända snart. en känsla jag har bara. får se ;)



/F

Inlägget skrevs: 2009-09-11 @ 17:07:35





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: