Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

31 Oktober

Som ni ser så har jag nu en ny design på min blogg. Det är Gabriel som designat den och jag är så jätte nöjd! Är precis som jag vill ha det, Tack så jätte mycket! =)

Inatt är min mamma på besök över natten, trevligt! =) Fint väder idag också så ska se om man hinner med en promenad senare. Älskling är och fiskar idag i trollsjön, tur dom har med vädret.

Leja sitter just nu i sin sitter, då är det bäst att jag passar på och kokar kaffe och äter en macka =)

Hörs senare
Pusspuss
/F

Inlägget skrevs: 2009-10-31 @ 09:12:54





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: