Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

21 Oktober

Inatt sov hon inte lika länge, men jag ska absolut inte klaga för hon vaknade bara vid 12 och vid 4. så två gånger på en natt är ju fortfarande jätte bra! duktig tjej vi har =) Nu ligger hon i soffan och pratar med soffan, haha! och jag väntar på att min mamma ska ringa. hoppas hon kan komma förbi en stund idag, inget vidare väder för promenad =(

Får se vad som händer. Är sjukt sugen på att köpa skor och jacka till mig, får vänta till nästa vecka.

/F

Inlägget skrevs: 2009-10-21 @ 09:20:52





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: