Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

17 Oktober

Idag är Leja 1 månad och en dag och hon kan nu lyfta på huvudet hur bra som helst! =) hon började när hon va några dagar gammal och nu har hon tränat upp sin nacke så pass bra att hon kan ligga på mage och titta vad vi sysslar med utan problem.

Sötnöt!!

 



Inlägget skrevs: 2009-10-17 @ 12:01:50

Jeanette skrev:

Jag kommer ihåg första gången jag la Hugo i sin säng, första natten hemma. Och han såg så pytteliten ut där. Så då låg han hos oss i en vecka. Sen kände vi att vi skulle pröva och se om han kan sova där, och det gick hur bra som helst. Och det är väldigt skönt att kunna vri och vända sej sängen som man vill. Jag myser ju ändå med han varje natt i och med matning. Då känns det mer speciellt på nåt vis =)



2009-10-17 @ 17:05:31
URL: http://tattoochick.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: