Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

11 Oktober

Idag har Leja vaknat på helt fel sida tror jag. hon skriker o är arg mest.

Idag tänkte vi gå en promenad med madde o gabriel och kanske ta en fika. får se vad som händer o sker.
Igår färgade jag håret =) tänkte bli blond men just nu är det mest orange färgat... =/ ska ta en sats till senare idag så kommer det förhoppningsvis bli bättre. Kanske därför Leja är arg idag, hehe hon undrar vem det är som ligger på mammas plats i sängen. =)

Bäst jag sätter igång med frukost medans lillan är lugn o vilar i vagnen. det är nämligen mycket ovanligt för henne. Älskade unge! <3

/F

Inlägget skrevs: 2009-10-11 @ 10:14:19

Jeanette skrev:

det verkar vara en sån där gnäll dag idag, Hugo har vart likadan och vill inte sova Förhoppningsvis sover han väl bättre inatt då.. Hur går det annars? Funkar amningen bra? Kram



2009-10-11 @ 17:37:49
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Jeanette skrev:

Hihi ja frustration är rätta ordetpuh Min amning går sådär. Eftersom vi kört med ersättning på flaska, så vill han inte alltid ta bröstet, men jag hoppas det snart kommer igång igen, jag vill ju så gärna amma. Kram



2009-10-11 @ 18:50:29
URL: http://tattoochick.blogspot.com

cecilia skrev:

ja usch ja. man känner sig verkligen utstirrad :P men det finns ju inget man kan göra just då så vad ska vi göra.. Man vill bara sjunka under marken och försvinna ett tag :P

jo annars är allt bara bra, sj då?

kram



2009-10-12 @ 12:22:27
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: