Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

17 November

Idag på morgonen tyckte jag att Sessa va lite väl efterhängsen. Hon gick efter mig i köket när jag åt frukost, tittade på mig med en annurlunda blick och jamade och skrek på mig. Jag anade lite att det va kattungar på väg. Mycket riktigt. När klockan va runt 12 idag på dagen la hon sig bakom soffan och smågnydde. Började spinna lite mysigt och jama lite för sig själv. Klockan 13.00 föddes den första bebisen. En liten röding =) timmarna gick och en efter en kom med någon timmes mellanrum.

Nu är dom här ialf och jag tror hon är klar. 5 st blev det. Olika färger och tecken =) jätte fina allihop tycker jag. Allt gick bra. Sessa åt upp allt hon skulle och ligger nu på toan i sin nya bädd och matar dom små. Eftersom hon födde alla på ett annurlunda ställe måste vi ha stängt in till toan ett tag för att hon flyttar bebisarna till stället hon födde dom på, såklart.

Har försökt ta foto på dom men inte alls lätt.







Nu ska dom få vara ifred idag så ska vi se om vi får bättre bilder i morgon =) Alla är pigga och aktiva.

Nu ska jag och Leja gå upp och sova. Är trötta =)

Puss på er!

/F

Inlägget skrevs: 2009-11-17 @ 20:25:12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: