Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Berörande historia

Detta är en historia som är sann! den berörde mig välldigt mycket! Denna kärlek till sin son är verklig kärlek!

> En dag frågar en son sin far:
> - "Pappa, springer du en maraton med mig?"
> Pappan svarar:
> -"Ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
>
> En annan dag frågar sonen sin far igen:
> -"Pappa, springer du en till maraton med mig?"
> och pappan svarar igen:
> -"Ja, min son".
>
>En dag frågar sonen sin far:
> -"Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?"
> (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
> Och pappan svarar igen. - "Ja, självklart vill jag det"
>
Och här kommer videon till denna historia: Ljudet på..

Inlägget skrevs: 2009-05-12 @ 12:11:03





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: