Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Barnvagn

Har idag hittat min vagn! är super duper mega nöjd! längtar tills vi får hem den så ja kan titta på den och bädda myspys i den så den är klar till lillen kommer sen! =)

Det blir en Crescent Comfort :



Den va snygg, lätt, mjuk och lätt att köra, det va dessutom Xtrapris på dom just nu då dom är nya på marknaden.

Det stod mellan denna eller Crescent Classic.
www.crescentbaby.se
Classic kändes bredare, tyngre och hade ingen alls mjuk fjädring, dessutom va den mycket jobbigare att fälla ihop än denna comfort som vi ska ha.
Blir nog en sandfärgad, men det finns flera andra färger också att välja mellan.. 

NÖJD SÅ NÖJD! =) 
vill att allt ska hända nu! vill ha min vagn! vill ha alla kläder klara bebissängen klar och jag vill ha min bebis i famnen!!! men det dröjer ca 15 veckor till, hoppas de går fort! 

Nu ska vi upp till Antonia och bara va, så får vi se vad som händer sen! 
pöss på er från mig! 
/F
 

Inlägget skrevs: 2009-05-23 @ 19:14:04





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: