Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

26 Maj

Är det idag.

Igår va det full rulle här hemma, gick på promenad med Antonia, Melle, Martin, Enzo och Hera på förmiddagen, tog en fika hos Antonia sen bar det hem för att stressäta och iväg till föräldrargruppen.
Igår prade vi mycket om Föräldrarledighet och en del om förlossning... vad vi har för tankar kring den osv.  Känns kul att sitta och prata så som vi gjorde för att då kan jag förstå att jag inte är ensam med mina tankar, börjar känna mig lite orolig för förlossningen... eller inte för själva förlossningen men för komplikationer som kan uppstå under en förlossning.
Men jag tror att när man väl är där, känner hur kroppen sköter det o så så tror jag man litar på sig själv till 100% Bara man lär sig att slappna av och dessutom lyssna på kroppens signaler. Det kommer nog gå galant! =)

Har köpt ett babyskydd (bilbarnstol) en AKTA GRACO en sån där klick dessutom! precis en sådan jag har suckat efter, vi fick den för 800 :- !! =) billigt som bara den! jag är så nöjd! den står här i köket, jag vill inte ställa undan den, haha! så mysig att titta på och tänka att min bebis ska sitta i den snart!




Vart på promenad i dag igen, och jag har inte överdrivet ont!! =) sååå skönt! ni anar inte hur gött det känns att kunna gå på promenader med sin hund efter ett halvår typ.. hon fick leka av sig med Enzo så nu är hon trött kan ja säga, ligger i skuggan på baksidan och päser i gräset.

Nu ska ja ta mig lite jordgubbar och grädde och kolla på Djurpolisen på Nya Zeland.

Ha en bra dag på er!
/F

Inlägget skrevs: 2009-05-26 @ 12:15:31





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: