Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

19 maj

Har hjälpt min mor att packa idag, hon ska flytta från byn på torsdag =( tråkigt för mig!! är så att  min mamma är allt för mig, är barnsligt bunden till henne, om jag inte pratat med henne på en hel dag blir jag super nojig och kan inte sova.. ja vet men sån är jag när det gäller henne och nu ska hon flytta flera mil ifrån mig.. kommer bli tråkigt! men hon har sagt att jag får komma dit så mycket jag vill i sommar dom har ju två st gäststugor då med som jag o Hera kan bo i :) då kan vi leka att vi är på semester för det lär bli den enda semesten vi får i sommar med tanke på att Andreas börjat nytt jobb precis och inte stor chans att han får semester veckor då ju.

Min rygg har vart såå bra nu de sista dagarna! vart så skönt! men nu börjar jag känna att det spänner och vrider i korsryggen igen. Kan vara för att jag hållt på packat så mycket, man har fått klättra, böja på sig hundra ggr, lyfta osv, så nu ska jag göra lite övningar på min gymboll! :P den är suverän alltså! årets bästa köp tror jag! har du ryggont kan jag verkligen rekomendera en sån. räcker att man kör 5 minuter rullande höfter och 5 minuter vickande höfter så känner man sig som en ny människa igen!
Jag köpte min på ullared för ca 60-70 kr har ja för mig.. ? supernöjd! =)

Vi har köpt oss ett babyskydd dessutom idag! eller vi ska hämta den på Måndag när pengarna kommer, får se om vi vill ha kvar den, den va billig så vi slog till... om vi hittar något bättre o finare så är de ju bara att sälja vidare den till någon.
Det är en Akta Graco, har hört mycket bra om dom stolarna, enda negatva jag hört är att dom skulle vara klumpiga att bära.. men så länge den är säker och trygg för vårat barn så kånkar ja gärna på den några meter :)

Jahop... men nu ska jag träna sen lägga mig i soffan resten av kvällen och ska hoppas på att älsklingen erbjuder lite massage ikväll ! ;) de skulle nog göra susen! för i morgon blir det ennu mer packande för på torsdag drar mamma iväg till Lovsjön
:,( men ja ska nog klara mig !

Ha en super duper mega underbar go myskväll nu alla!! ta hand om er och era bebisar i magen!! =)

Inlägget skrevs: 2009-05-19 @ 19:36:58





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: