Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

16 Maj

16 Maj idag.. ennu en vecka har gått, i morgon går vi in i en ny vecka, alltså vecka 24. Tror veckorna bara kommer rusa iväg till V 30, sen kommer dom sega 10 sista veckorna, längtar efter min bebis! =) skiter i sommaren vill att de ska bli höst igen så jag får krama och pussa min bebis!
  Dessutom så slipper man denna jäkla verken jag har i rygg o höfter, blir galen vissa stunder!

Idag är det ialf en solig lördag och jag har precis kommit ur sängen... tog en sisådär timme att komma upp utan hjälp idag, men nu har jag fått mig ett varmt bad och uppe på fötterna så nu kan dagen starta.
Tänkte jag skulle försöka hjälpa mamma packa så mycket jag kan, kan inte tänka mig att jag är till super hjälp, men jag gör så gott jag kan! sen ska jag försöka göra något med min hund så blir hon glad :)

Lilla Hera är så fantastiskt duktig! endå kräver jag så mycket av henne.. =( är så jobbigt just nu när Andreas jobbar så långa dagar och jag kan inte göra annat än att se Hera gå runt i huset och sucka efter att få jobba, jag försöker gå promenader så mycket jag kan, hon får gå med sin väska en bit så är hon nöjd sen för då känner hon endå att hon har gjort något men de räcker ju inte igentligen..önskar man kunde komma på ett sätt att lösa detta på för hon betyder så jäkla mycket för mig, även om ja ibland är hård och orättvis ibland, men då försöker jag mest bara gå undan. är jag ledsen så kryper hon intill och bara finns där!
Hera mitt hjärta! <3
 



Älskade kamphund <3

Nu ska jag försöka ta tag i min dag, hoppas eran lördag blir kanon! =)

/F

Inlägget skrevs: 2009-05-16 @ 10:52:51

Rosagrå / M skrev:

Det blir faktiskt lite trögare, men det kanske beror på webbläsare och ur bra datorn faktiskt är? :)





Hoppas förresten att tiden går fort för dig nu! (;



2009-05-16 @ 14:49:15
URL: http://rosagra.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: