Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

12 Maj

Hej alla glada! läget ida då?
Igår när jag la mig i söngen hade jag rätt ont i ryggen, jag somnade till och vaknade en timme senare av en smärta ingen skådat i magen, kunde inte röra mig!
Kunde tillslut vända på mig efter mycket stönande och svordommar. Hela natten har jag legat på ett sätt, på sidan med en kudde som stöd för magen. Sovit har jag knappt gjort alls. Så i morse när jag vaknade hade jag kramp i benet + ont i magen + ryggvärk, kunde inte röra mig. Andreas hjälpe mig så mycke han kunde. Måste bara säga att det va tur han började senare idag annars hade jag nog blivit liggandes där uppe i sängen !! =( Men nu är jag uppe och har gått lite fram o tillbaka så nu börjar jag känna mig OK igen =) så snart måste ja passa på att hoppa in i duschen !
Förrutom detta så mår jag jätte bra! magen växer i illfart nu.. ä rätt stor. 

  
den bleka jätte magen. är så stolt över min babymage! ;) Nu ska jag duscha sen tänkte ja kasnke sola lite idag.
Ha en super trevlig dag nu idag!

/F

Inlägget skrevs: 2009-05-12 @ 10:19:08

emelie skrev:

Åh vilken fin mage :) När är de beräknat att du ska få? Puss emelie



2009-05-12 @ 14:41:21
URL: http://meelii.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: