Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Vad har hänt?

Vad har hänt med mig?! ja och Andreas va istan igår, jag hade inga planer på att köpa något, va på olssons och där kan man inte gå utan att inte köpa något.. det borde jag vetat innan, men ut kom vi med saker endå.. dock inget specielt, utan behövliga saker, priset gick upp till 100-lappen ungifär, sen va vi på ÖB för där köper vi alla hygienartiklar samt städarprylar som behövs under månaden, på det sättet kommer man undan med flera hundra kronor.
Så idag är jag fruktansvärt schoppingsugen! kliar i mina fingrar.
 Gå ner till ljunkan o bara köpa en en servett o en servetthållare eller en blomma!?

Är nog för att vi ska flytta det känns så här.. man vill ju ha fint i sin nya lägenhet, ha nya gardiner nya krukor o dittan o dattan.. men just nu är det svårt med det. vi ska åka till Ullared en gång innan aug och köpa saker till bebisen samt saker som är bra att ha på BB, så kanske slinker det ner en billig ljustake eller något liknande! ;) längtar!

Nä nu ska jag gå o duscha, tvätta och sedan laga mat så jag får försöka tänka på något annat än schopping den tiden =)

Puss&Kram!
/F

Inlägget skrevs: 2009-06-12 @ 13:02:39





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: