Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

28 Juni

Fy vilken natt jag haft! kändes som om ungen skulle komma ut i sängen.. haha, ironiskt sagt, men hade så jäkla ont! Ville bara skrika! va uppe och gick, baddade med varmt vatten, gick utt på baksidan en sväng för det va så fruktansvärt varmt här inne. Smärtan sitter under magen, under naveln typ, och där de gör så ont har det börjat hänga.. =/ ja asså börjat få en hängmage =/ ser ut som om jag är så  här tjock, haha.
Ryggen känns lite bättre just nu! blir annars värre och värre för var dag som går. Allt är bara så jobbigt just nu, dessutom ser jag inte ljuset framför mig, känns som om det är evigheter kvar!

Är i vecka 30 nu och så här ser magen ut:
  
bristningar trots att jag smörjt in mig med sån dära olja.. ajja, sånt man får räkna med ;)

Nästa helg blir det nog en sväng till Halmstad. En kille som ska köpa våra ormar, han hade inte tillgång till bil så vi tänkte åka dit med dom + att vi får en utflykt till en fin sommarstad, det passar ju så bra med för Andreas är ledig den helgen, då ska vi ta med oss Hera och ha en heldag i Halmstad =)  Myys!

Nu ska jag dra mig ut till solen en stund innan jag börjar med middan.

Ha en fin,fin dag!

/F

Inlägget skrevs: 2009-06-28 @ 12:19:19





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: