Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

25 JUNI

Idag är dagen med stort D! längtat så tills idag! ska nämligen in till babyproffsen och köpa våran barnvagn. sen ska vi till mamma och Peter och hälsa på i Lovsjön. Men innan jag går ner till stationen (ska ta tåget till jönköping för att möta upp Andreas där) shar jag lite och göra. Gardiner ska putsat och tvättas, disk ska plockas in, dammsuga tänkte jag hinna göra innan och så måste jag hinna sola en timme också innan jag går, Funderade igår på om jag skulle gå förbi frisören när jag endå ska ner till byn, men tar det i helgen kanske.

Nä bäst jag sätter fart, skriver mer ikväll.


PUSSPUSS!
/F

Inlägget skrevs: 2009-06-25 @ 10:16:36





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: