Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

14 Juni

Idag fick jag vakna utan ett avbrott på heela natten! va ju förbaskat skönt! Andreas köpte med sig ett paket med tuggtabletter för halsbränna igår och det va verkligen behövligt. så inatt sov ja som en stock o vaknade dessutom 06.30 idag på morgonen!!! =/ gött en söndag... NOT!
Andreas stack iväg till jobbet o jag somnade en timme i soffan med min kissekatt på magen som vanligt, sen bar de av till badkaret. Nu har jag hängt ut tvätten på baksidan. Ser ut att bli vettigt väder idag så kanske ska försöka mig på en promenad med min hund? i vilket fall ska vi åka till stranden med henne sen så hon får bada o springa.. lider med henne just nu som inte får så mycket promenader som hon behöver. men snart blir det bättre med de me.

Inatt drömde jag att Andreas bror och hans barn (som ska ha den vita kattungen) kom o hämtade henne... o ja va såå ledsen! kommer verkligen bli jobbigt att lämna bort henne, kommer sakna henne på dagarna här hemma, hon är ju med mig hela dagarna. Sover på min arm medans ja lagar mat, sover på min mage när ja kollar på tv:n och springer vid mina fötter när ja städar. Tur ialf att det är Andreas bror som ska ha henne så ja får träffa henne ofta. Men mest av allt vill ja ha henne här ju =(



Nu till något roligare! igår när Andreas kom hem kom han med en bukett rosor med vita små blommor i också! <3 han är min älsklingpöjk han! han vet vad ja behöver ibland! ;) Älskar dig!

Nu ska ja läsa bloggar och snoka i andras liv!

ha en bra dag!
/F

Inlägget skrevs: 2009-06-14 @ 12:40:12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: