Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Sega veckan i veckan

*suck* Annonserna har fort inte hamnat på Eniro. Kan bli tokig på denna tekniken ibland. Är terrariet jag försöker få upp för skulle vilja ha det sålt innan 27 juli när vi ska till ullared. Skulle vart gött att få igen pengar när man ska dit med tanke på hur jag är när jag är där.. vill ha allt jag kommer åt! helst.. =)

Finns mycket jag skulle behöva göra här hemma men mina krafter i kroppen säger "Nej, sitt heldre framför datorn eller tv:n och slappa" de e ju rätt gött men inte 24/7.
Får hoppas min mamma kommer och hälsar på nån gång i veckan.

Behöver få tag i kartonger med så man kan börja packa inför flytten om två veckor. Tror Ö&B hade men vad kostade dom? 20 kr/kartong?! är enligt mig vääldigt dyrt för en pappkartong.. =/ som man dessutom bara ska ha i 1-2 dagar... behöver dessutom runt 5-8 stycken kanske? jag vet att det låter snålt av mig, men just nu innan man ska få bebis är allt dyrt, allt ska helst gå till bebis =) är nog snål med flit tror jag, är roligare att lägga pengarna på bebis.

Inlägget skrevs: 2009-07-13 @ 12:43:58

elli skrev:

hej! Jo de fint här, sj? Ja de börjar verkligen närma sig..längtar till ultra ljudet..när ska du dit?



2009-07-13 @ 14:41:28
URL: http://ellimakaveli.blogg.se/

Lillemor skrev:

hej! Såg vad du skrev om flytt lådor.. ring ica!De har banan lådor.. väldigt smidigt å packa i och dessutom gratis ;)



2009-07-14 @ 14:56:03
URL: http://jimmylotta.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: