Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

16 Juli

Kakorna jag bakade igår blev populära, inte minst hos Andreas. Enda jag hade i va havregryn, corn flakes, socker och smör/margarin. blandade ihop det och la på en plåt. Andreas ville gärna ta upp alla men tänkte jag skulle ha några för mig själv idag medans jag tittar på Unga mödrar som är i kväll =)
Dessutom ska vi skriva kontrakt idag på den nya lägenheten. Vårat sovrum ska målas om en vägg så vi ska ner och kolla på färg någon dag med, helgen kanske? i morgon tillomed? vet vad jag vill ha men är inte 100% säker än.

Mamma har vart i Mullsjö hela dagen. Vi va hos Jenny och fikadepå förmiddagen, hon hade bakat kladdkaka som inte minst va kladdig ;P Barnen kallade de för sås haha, hon som är konditor o allt. Men tillsamans med glass så va det jätte gott endå. Sen åkte vi och kollade på Mias hus dom har köpt, måste säga att jag blev helt klart avis!! Ett hus skulle man vilja ha! med en mysig bakträdgård, med mycket buskar och fruktträd och lite småland här o där. och itne minst ett stort uterum! min dröm.

Inatt drömde jag flera gånger att min höft gick av =/ När jag vänder på mig så knäpper det till i höften, det gör ont och antagligen drömde jag det samtidigt. mycket obehaglig dröm! =(

På måndag blilr det Liseberg och Lotta=D jag ska sjunga och titta när Andreas och förhoppningsvis Jenny (om hon ska med) åka massa atraktioner. Mamma kanske ska följa med också så vi kan ju sätta oss på någon uteservering och dricka cola och njuta av det fina vädret som ska vara då! hihi hoppas man ju ialf. Meningen jag och Andreas skulle åka själva men när jag berättade för jenny blev hon sugen. Jag tycker det skulle vara mycket roligare om hon följde med också. Andreas tycker nog det med, hihi. Slipper han gå och lyssna på när jag klagar på hur ont jag har hela tiden, dessutom får han åka av sig lite. Det är han värd så som han har jobbat de sissta!

Nä, nu ska jag ut och kissa hunden sen blir det tv:n en stund.

PÖSS
/F

Inlägget skrevs: 2009-07-16 @ 16:10:39





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: