Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

14 Juli

Fy fasen vilken mysig morgon jag och bebisen har haft idag! =) Har legat i 1 timme innan jag gick upp och "busade"
H*n sträcker ut foten så pillar man lite där på så bllir den helt galen och typ sprattlar sen gör den likadant igen sträcker ut foten så kliar man så börjar den typ sprattla =D är sjukt kul! synd att ingen annan ser det bara. Andreas är ju aldrig hemma på morgonen då h*n är mest aktiv. När vi köpt kameran ska jag filma de.
När jag ska visa någon hur tydligt det syns så gör h*n sällan något... precis som h*n vet att någon annan vill se också.
Tror det är en blyg liten krabat, som är lugn men endå en riktig buse! ;P

Har legat och funderat på namn. Andra namn. Blir det en pojk får han namnet efter min far (som idag inte finns i livet) Vill ju så klart hedra min far på något sätt. "Tommy"
Blir det flicka får hon namnet efter Andreas Mor. "Elise"

Nä nu ska jag äta frukost framför tv:n sen ska jag ta en låååång dusch innan jag börjar städa. full rulle! ;P

/F

Inlägget skrevs: 2009-07-14 @ 11:39:44

Johanna skrev:

sv: tack så jättemke :)



2009-07-14 @ 11:41:04
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

elli skrev:

hm..vad konstig för överallt är det 2 UL nu på de andra vet dom på ett ungefär hur mkt fostret ska väga och om allt är bra osv..jag ska dit den 29 juli.



2009-07-14 @ 16:09:22
URL: http://ellimakaveli.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: