Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

tiden för länge sen!

Prade med en gammal barndomskompis idag på msn, hon hade hittat lite kort på oss när vi va små, vilket jag tycker är fantastiskt kul!!!
Men hur tänkte min mamma när hon satte på mig dessa kläder? ha ha inte super trendigt direkt...
   Har så mycket minnen från "lekis" och "falkpöpingstiden"  att jag nästan spricker! men vi hade kul Emelie! 



Till vänster är Emelies lillebror, mitten Emlie och till höger är jag..


detta måste nog va något kalas el nåt för jag känner igen alla barnen


aa herregud vilken tjockis!!



Får snart försöka träffas och hitta på något Emelie!! räcker att bara sitta o snacka gammla barndoms minnen det är ju jätte kul!! hehe!

Nu ska vi käka lite käk här, Andreas har vart kock idag igen, är skönt med en kille som älskar att laga mat, tänk om han kunde älska att städa & tvätta med då hade det vart MYYYCKET bättre! haha

/F

Inlägget skrevs: 2009-02-11 @ 17:38:45

emelie skrev:

haha shit vilka minnen man har ihop=) lite kul de du berättade om att du cyklade vilse i fkp?:P eller hur va de? ja och min bror försvnn från dig.. hehe sött! Lätt att vi ska träffas snart! Hade varit underbart kul. Minns inte sisst vi sågs, men de va i mullsjö tror ja när vi kanske lekte häst i skogen bakom erat hus:D Pusss



2009-02-11 @ 20:26:16
URL: http://meelii.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: