Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

25 December

Idag har vart en lugn och skön dag! Har bara slappat och lekt med min gullunge. Hon har lekt i sitt babygym =) Det bästa med det är att hon log tillomed när hon låg på MAGE! =D Hon har alltiv vart så arg när hon ligger på mage. man hör verkligen alla svordommar som hon vill skrika,hihi. Men nu är det roligare.









Dessutom fyller Hera år idag=) Hon blir 2 år. känns som om hon alltid bott hos oss. Grattis Hera Bera! =) Hon fick ett paket i morse med ett paket korv och goda ben i. Men benen luktade förfärligt så dom gillade INTE jag. Men hon tyckte det va gott.

I morgon blir det julmat hos Andreas föräldrar. Igår va vi bara hos min mamma för Lejas skull. Hon va trött endå. Man måste ju tänka på att hon får sin sömn så gott det går endå. Hon ligger alltid i sängen kl 20.00 det är också viktigt att man skapar sig rutiner som funkar för oss alla.

Nu blir det mys med Andreas <3 puss på er!

Inlägget skrevs: 2009-12-25 @ 21:33:40

Jensan skrev:

Antar att leja inte är som dig då, som gillar ligga på mage när den är proppfull o gör ont då ;) heja leja :)))



2009-12-26 @ 13:25:03

Frida skrev:

hahaha!! men det är ju den skönaste ställningen när man är mätt. då måste man platta till den lite! ;)



2009-12-26 @ 15:19:45




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: