Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

16 December

Idag är det inget kul väder! Leja åf fortfarande försyld och jag me. Än så länge är det bara Andreas som är frisk. Men idag är ett typiskt stanna-inne-och-mys-dag idag.

Våra nya grannar har två stora hundar som bara skäller heeeeela tiden. Räcker att en människa går på parkeringen så blir det värsta skallgången här.

Förutom försyldning och skällande hundar så är livet bra =) ikväll ska Madde & Gabriel komma hit. Är ju final på "Bonde Söker Fru" i dag! SPÄNNANDE! hihi. Roger är ju bara för rolig! kaxig liten rödtott som kallar sig själv för tupp i hönsgård. iofs så har han ju rätt för tjejerna betèr sig som höns. Nu sitter jag bara och skriver strunt i brist på annat.

Ialf. I förra avsnittet av bonde så åkte Helen ut. När hon skulle ta farväl av rogers mamma va det HELEN som ästan grät och kramade stackars Gunvor. sen går hon till Roger och säger: "Vi grät både hon och jag" haha Gunvor såg bara lättat ut.

Ikväll hoppas jag att Roger väljer Camilla. Janne - Åsa, Pecka- Malin och Thilde - hmm.. Stefan eller Tomas?tycker dom två är två killar med föötterna på jorden. tror nog det blir Stefan och Thilde till slut. Det blir att se ikväll.




Inlägget skrevs: 2009-12-16 @ 12:15:48





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: