Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

20 December

Har suttit och kollat på Anna Anka.. finns det någon som är mer blåst? ursäkta mig Anka... men du är ute och cyklar på hal is!! 

  ”Carmen Electra? Hon ser ut som ett sprängt rövhål. Det finns inte en enda mörkhårig brud som är snygg.”

”Gör något med din jävla hjärna. Sitt inte på Ica och klaga. Ta en utbildning, jobba upp dig på stegen och jobba dina 80 timmar i veckan så att du kan köpa din jävla Gucci-väska.”

 ”Det är ett familjeprogram, då behöver man inte sitta med så urringade kläder så att allt kommer ut på bordet. Vi ska ha julskinka på bordet, inget annat.” Anna Anka om Anna Skippers urringning.

-Ankas kommentarer.. hmm, vad får hon allt ifrån?

Från Anka till något heeeelt annat. Tror bestämt att min lilla tjej börjar få tänder.. eller ialf en tand! Hon drägglar som floder ur munnen, dessutom tugggar hon konstant på sina händer. hon har en bitring men det är lite svårt för henne att greppa och hålla kvar. får se om några dagar om det så kan vara =)



Inlägget skrevs: 2009-12-20 @ 22:11:54

Delina skrev:

så söt hon är :D



2009-12-20 @ 23:49:23

jeanette skrev:

Ja men då kanske det e tänder på gång?? Spännande. Ja Hera är verkligen underbar, otroligt fin. Det syns att ni sköter henne exemplariskt.. Vill oxå ha en sån hund =( Kram



2009-12-21 @ 08:42:11

Frida skrev:

Tack Delina! =)



2009-12-21 @ 09:49:24




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: