Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

18 december

Hera fick ett Hurta täcke. Men när vi kom hem och provade så va det för stort.. jäkla synd. I morgon får Andreas ta med och byta när han åker till jobbet.

Leja har börjat försöka sätta sig upp nu =) Om man drar upp henne i armarna så sitter hon fint, men man måste stödja lite. Börjar nog gå lite för fort nu när hon passerat 3 månader känns det som om allt händer på en gång=) Min lilla fis kommer alltid vara liten! ;)




Här sitter hon med ryggen mot soffkanten.. hon blev lite trött i nacken =)

Skulle ta upp och klä granen idag. kunde inte hålla mig längre. tror ni foten fanns!? NEJ!! Jag blir tokig! hur kan vi vara så dumma och förlägga julgransfoten? Varför inte lägga foten i samma kartong? får ja skita i granen.. som det ser ut just nu.

Inget annat kul har hänt idag.

Trevlig fredag allihop!
/F

 

Inlägget skrevs: 2009-12-18 @ 21:44:35





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: