Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

17 December

Heej mitt vinterland! äntligen kom snön vi alla väntat på! =) Men lite väl kallt är det. visst vore det bra om det va massa snö men att vi endå hade värmen kvar. Nu är det ju endå som det ska vara i December och jag ska försöka sluta klaga.

Idag har Leja skrattat på riktigt för första gången! Jag blev så glad så jag busade ennu mer och hon skrattade ennu högre. Finns det något som är mer rogivande i kroppen än att se sitt barn så glatt? Nej.. tror inte det. Man blir alldeles varm i hjärtat och man älskar henne bara ennu mer <3 Kärleken till sitt barn är verkligen något man inte kan förklara för någon som inte har barn. Man vet att man kommer älska sitt barn, men på detta sättet? Man är ständigt på vakt och man är ofta bekymrad. Man vill sitt barn allt gott i livet. Jag vill att Leja ska få ett bra liv. hon ska känna sig älskad av sina föräldrar till 100% Hon ska alltid känna att hon är trygg.

Nu från Leja till Jul! Jag har bestämt mig för att ta fram granen på söndag eller måndag. =) Kan inte hålla mig längre än så. Vi har en svart gran med silverpynt, en en svart bock med silver band på. nice! Tomten kommer vilja stanna i vårat vardagsrum Xtra länge, hihi! Finns så mycket fina granar nu! Har aldrig tyckt att vit gran är fin.. men har man en vit gran med rosa eller ljusare lila pynt i skulle den vara så snygg! tycker fler ska ta in färgade granar i hemmet. Grön tråkig med rött pynt är ju så tråkigt.. tycker jag!



Inlägget skrevs: 2009-12-17 @ 11:57:16

Elin skrev:

Jag vill oxå ha en svart gran.. var f-n köper man det?



2009-12-20 @ 22:06:04

Frida skrev:

Vi köpte våran förra året på plantagen. vi letade som tokar i hela stan! Fanns inte någonstans då vi gjorde ett sista försök där. Vet att dom har det detta året också på plantagen då min kille jobbar där nu.



2009-12-20 @ 22:20:50




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: