Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Magbilder

För vecka 37 (36+3)





Osminkad och oårdning... men jag brukar inte sminka mig varje dag. inte heller för ett kort. smink är för dyrt och dyrbart för de ;)

Blev lite många inlägg idag, men har inte haft så mycket att göra...

/F

Inlägget skrevs: 2009-08-19 @ 18:11:30

Cecilia skrev:

Åh jag gillar magbilder :)

Rör sig din bebis mycket nu?

kram



2009-08-20 @ 10:29:15
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/

Mia skrev:

Åhh vilken härlig mage.. Snart är det ju dax =) Tusen lycka till med förlossningen =)

Kramar från kusin Mia =)



2009-08-29 @ 17:23:26
URL: http://enbondhustrusgodispase.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: