Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

30 Augusti

Fy vilken natt/morgon. Haft ont. Värkar. Vandrat upp och ner. Hoppas det inte bebis vill stanna länge till.
Det tar på krafterna att ens ligga. Kan inte vända på mig utan att det gör så ont så man vill typ skrika. Dessutom hade jag en madröm, en riktig hemsk en också. =(

Drömde att jag och Andreas bodde i den gula lägenheten på stallgatan och Antonia (en kompis) bodde i våran som vi bor i nu. Jag hade sovit hos Antonia och när vi vaknade i hennes dubbelsäng kom Andreas och förklarade hur söt och go Antonia va. Hans dagar va som guld med henne. kom fram att dom hade ett förhållande, han ville byta mig mot henne. jag blev så förtvivlad och sprang ner till våran lägenhet, jag grät o grät o grät, skakade och svettades o allt möjligt. Försökte övertala honom att stanna hos mig. Jag sa lixom saker som att: "jag kan betè mig och vara precis som Antonia, bara du stannar med mig" men han hade sin nya kärlek, han bara tittade kallt på mig och gick, han lämnade mig ensam i den skitiga mögliga lägenheten. När jag vaknade blev jag sååå glad att det bara va en dröm, kramade Andreas och ville aldrig släppa honom.

Drömmer ofta att han lämnar mig för en annan. Skulle de hända skulle jag gå under jorden. fy vad hemskt.

Nu är han och fiskar och ikväll ska vi på bio med Made & Gabriel. kul,kul! =D

/F

Inlägget skrevs: 2009-08-30 @ 13:14:57

Antonia skrev:

haha vilka onda drömmar du har om mig då! Fast man drömmer ju en del sjuka drömmar när man är gravid =(

Hoppas bebisen kommer snart, kommer bli så himmla kul! då kan vi äntligen börja promenera runt sjön med barnvagnarna =)



2009-08-31 @ 22:22:09




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: