Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

29 Augusti

Som ni vet så va vi hos MVC igår. Allt såg jätte bra ut, kurvan ligger på xakta mittenlinjen. Bebisens hjärtljud ligger på 145-155. Man funderar mycket på vad det kan vara för kön. Jag har under hela graviditeten vart säker på att det är en liten pojke, men nu vet jag inte säkert längre? Det kan ju lika gärna vara en liten flicka. Hur som helst... nåt av de är det ju. Blir lika glad och stolt för båda såklart =) Alla jag pratat med tror det är en pojke, förrutom Peter Sjögren och Mona (Andreas mamma) vi får se helt enkelt ;) lilla bebis du är så välkommen ut nu! Vi har köpt ett skötbord nu med alla tillbehör. ser så gulligt ut i vårat hem nu, massa bebisprylar. Man går och tänker på den lilla som ska ligga där och ha på sig de små kläderna vi har köpt. Det är lycka!

Snart är du snart hos oss <3

/F




Inlägget skrevs: 2009-08-29 @ 15:37:10





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: