Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

26 Augusti

Igår kväll kom Andreas hem runt 20.30 med sina föräldrar, de hade med sig våran nya tv, och nya skrivare. Kul med en egen skrivare, fotoskrivare dessuttom så man kan skriva ut foton o så.
Tänkte jag skulle göra en bok till lilla bebis om hela min graviditet från min blogg.

Senare kom Madde & Gabriel hit, vi åt olika kex sorter med vitlöksost och vin/öl, Alkoholfritt vin för min del, det va så himla gott med vin! va ett tag sedan. Tack för igår kära ni, det va super trevligt som vanligt =)

O på lördag fyller min kära sambo 27 år, han börjar bli gammal nu. Snart 30 bast! ;)

Tänkte jag skulle hinna duscha innan förlossnings programmet börjar på 4:an, Får inte missas, börjar kl 14.25.

Men vi hörs senare! hejsvejs!

/F

Inlägget skrevs: 2009-08-26 @ 12:32:44

Cecilia skrev:

Jag brukar också kolla på det programmet. Men det ser lite läskigt ut ibland:P



2009-08-27 @ 16:43:10
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: