Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

25 Augusti

Är nu i vecka 38... tvi o blä vad jobbigt de ää!! igår fick jag sammandragningar på riktigt. samtidigt som jag får sammandragningar trycker h*n ben, armar och knän rätt ut i sidorna så långt h*n bara kan komma. det känns kan jag lova.

Bebis, du får gärna komma nu! =) vi längtar efter dig!

Va hos Andreas farmor igår och käka middag, det va gott! =) Fick en stickad filt av henne som en släkting till andreas hade stickat. Jätte fin, gul va det. Den ska få hänga med i vagnen o ligga i vaggan kanske? =) sen åkte vi till min mamma och Peter och fikade i Lovsjön, där fick vi en liten dress i svart och lila som dom hade köpt på torget. Den va också jätte fin. Tack för allt fint ni köper, är verkligen uppskattat!

Idag och i morgon jobbar Andreas 10-19, dessutom pendlar han med tåg o buss nu så han är inte hemma förrens halv nio.. =( jädrar tider.. hatar jlt! Men är sista dagen i morgon sen ska han vara hemma hos mig hela september! det är jag verkligen glad för, behöver honom här hemma, känns tryggt nu med.

Ska g¨och ta mig en dusch nu, mamma och Peter skulle komma förbi en sväng sen. ha en bra dag!

/F

Inlägget skrevs: 2009-08-25 @ 13:23:03





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: