Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

21 Augusti

Idag har det vart en bra, men rätt lugn dag. Morgonen började med att jag tjurade på Andreas för att han satt vid datorn för länge, vilket gjorde att jag inte hade något att göra eftersom han är så tyst när han sitter här. Men då ringde Antonia och vi gick upp dit och fikade. Ann och hennes två pojkar va där me =) trevlig förmiddag. Sen gick Andreas och köpte middag, va sugen på stuvade makaroner o korv så det köpte han. Men efter att ha suttit och fikat hos Andreas mamma en stund va vi så hungriga så det blev en pizza. gött de med. för göra makkisar i morn istället.

Nu skulle det vara underbart skönt med en lång varm dusch! är så gött att stå länge under varmt vatten och bara götta sig några min. haha.

Dags att dra, hörs om ett ta.

/F

Inlägget skrevs: 2009-08-21 @ 20:14:33





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: