Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

16 Augusti

Idag går vi in i en ny vecka, 37 =) närmar sig nu. om tre veckor är vi beräknade och det ska bli såå skönt att bli av med denna bebisklumpen som hänger under mina bröst! Inatt hade jag ont runt höften och det strålade ner i låren. benen kändes nästan som om man hade gått flera mil, samtidigt kändes det som om bebis pressade huvudet neråt. kanske är på väg att borra ner huvudet nu då. hoppas det!
Har sån jävla ångest sen igår. Jag blev lite överdrivet upprörd om man säger så. va så rädd att bebisen tog skada, men h*n började sparka o ha sig som vanligt en stund efter... tur!! aldrig vart så rädd i hela mitt liv som jag va igår. Jag måste försöka tänka på annat än mig själv nu. Men ialf så har jag lite ågren idag och är därför kanske lite deppig och säger inte allt för mycket.

Igår va en toppendag! <3 älskade mamma och jag hade en mysig dag på torget. Fanns inte så mycket bebiskläder.. eller jo men alla va antingen till killar eller tjejer. Det mesta som va neutralt färgat fanns bara i stora storlekar. Men köpte en liten dress.. joggingdress typ så h*n kan börja jogga ialf ;) Den är svart med en grå rand på sidorna. Köpte en tröja till Andreas och två tunikor till mig. Fick en av tunikorna 60 kr billigare för att jag va gravid =) turken stötte på mig, frågade om jag va gift o vart jag bodde, hur gammal ja va och vad jag hette... fy vad jag hatar sånt!! tror dom att dom lockar till sig kunder på de sättet eller? han luktade dessutom paprika och svett! Mamma tyckte det va kul ialf. Men när han började ta på min mage blev det nog, betalade och gick. Är bara en kille som får smeka min bebismage, och det är Andreas! 

Nu ser det ut att bli storm. har legat i sängen till två och hoppades på storm, men himmlen vart blå så jag gick upp o duschade o nu kan de sarta molnen komma... jajja, blir väll mysdag idag med A la famila! =)  Fick frukost på sängen idag av min Andres, gulligt <3

Det va allt från mig för denna dag. Hoppas ni får en bra söndag! =)

/F

Inlägget skrevs: 2009-08-16 @ 14:42:03





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: